ventilator racire radiator apa
Re: ventilator racire radiator apa
Demonteaza interfata si vezi, dar cred ca este facuta puntea, altfel nu se conecta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
o sa fac acest lucru dar sa stii ca de ex cand dadeam pe INPA sa scaneze toata masina imi darea eroare ca "nu gaseste" modulul X, Y, airbag, radio, AC (este automat) etc si ii dadeam skip, skipadrian scrie:Demonteaza interfata si vezi, dar cred ca este facuta puntea, altfel nu se conecta.





dar pt lambda ma duceam direct pe modulul motor si asa mai departe...de fat singur chestie care am detaliat-o putin, nu e cine stie ce de detaliat acolo, in schimb de ex reuseam (nu stiu cum) sa vad de ex compresia (nu stiu daca o zic bine) pe fiecare piston in realtime.
Acum sincer... nu stiu, impa de ex este "in stare" la info sa imi zica VIN-ul masinii doar NCSEXPER nu e "in stare" sa il descopere





Drive safe and keep the wheels down
Re: ventilator racire radiator apa
INPA trebuie sa vada toate modulele.Desigur compresia in real time nici nu se pune problema sa o faca, cu ce sa masoare presiunea din cilindri?????exista vre-un sensor de presiune in chiulasa??????
Dac nu vede celelalte module, posibil sa nu aibe puntea facuta intre pinii 7 si 8.
Pe modul ECU motor INPA nu cred ca vede VIN-ul.Nici macar tzuica

Dac nu vede celelalte module, posibil sa nu aibe puntea facuta intre pinii 7 si 8.
Pe modul ECU motor INPA nu cred ca vede VIN-ul.Nici macar tzuica




Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
adrian scrie:INPA trebuie sa vada toate modulele.Desigur compresia in real time nici nu se pune problema sa o faca, cu ce sa masoare presiunea din cilindri?????exista vre-un sensor de presiune in chiulasa??????
Dac nu vede celelalte module, posibil sa nu aibe puntea facuta intre pinii 7 si 8.
Pe modul ECU motor INPA nu cred ca vede VIN-ul.Nici macar tzuica![]()
![]()
![]()
Scuze ca intradevar m-am exprimat gresit cu presiunea, sincer nu stiu ce era exact dar acum nu conteaza tinand cont ca am demontat mufa cu pricina.
am pus multimetru pe continuitate si conexiunea intre cei 2 pini 7-8 nu exista
ceea ce vreau sa inteleg este vad ca mufa are 16 pini din care doar 9 conectati cu controllerul cablului, intrebare dar 7-8 pe mufa obd de pe masina sunt utilizate de ECu? adica este circuitul electric?
PS: vb de un MIni Cooper 2003 oct.
Ultima oară modificat Mar Apr 04, 2017 8:09 pm de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: ventilator racire radiator apa
Daca te uiti pe OBD2 wiring ai sa intelegi.R50 si R53 folosesc pentru ECU motor K line, pentru Instrument foloseste CAN line.Mufa are doi conectori +12V, unul de masa uniul K line si comunicarea Can high si Can low.Altceva nu foloseste la Mini.Poti sa faci diagnoza pe ECU direct cu calculatorul motorului pe birou.
Uite aici doar 3 pini conectati la INPA.
Uite aici doar 3 pini conectati la INPA.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
Toata stima Adrian!!!
trebuie cu siguranta multa pasiune restul se citeste
o sa vad intr-o seara ce imi zice INPA si NCSEXPERT, by-pasul a fost facut!
trebuie cu siguranta multa pasiune restul se citeste

o sa vad intr-o seara ce imi zice INPA si NCSEXPERT, by-pasul a fost facut!
Drive safe and keep the wheels down
Re: ventilator racire radiator apa
Adrian, binenteles ca nu ma puteam abtine.
deci am facut bypasul intre cei 2 pini dar surpriza ca sa mai "browsez" prin meniurile lui Mini R50 acum am erori in INPA
<-- rectific doar in meniul motorului imi da asta
in schimb am dat acum sa scaneze "toata" masina si a "putut" citi toate modulele de pe ea... tot INPA
cu bypasul facut NCSEXPERT este in stare sa citeasca VIN-ul deci probabil se poate si coda... (fara Bypas imi dadea VIN incorect)
dar acum sunt putin lasat perpelx de acest "fenomen" ce faceam inainte nu mai pot face...pe modului Engine.
ceva sugestii?
deci am facut bypasul intre cei 2 pini dar surpriza ca sa mai "browsez" prin meniurile lui Mini R50 acum am erori in INPA

in schimb am dat acum sa scaneze "toata" masina si a "putut" citi toate modulele de pe ea... tot INPA
cu bypasul facut NCSEXPERT este in stare sa citeasca VIN-ul deci probabil se poate si coda... (fara Bypas imi dadea VIN incorect)
dar acum sunt putin lasat perpelx de acest "fenomen" ce faceam inainte nu mai pot face...pe modului Engine.
ceva sugestii?
Drive safe and keep the wheels down
Re: ventilator racire radiator apa
rezolvata si problema
in obd.ini era Hardware=USB si m schimbat in Hardware=OBD si se pare ca e totul cum trebuie.
in obd.ini era Hardware=USB si m schimbat in Hardware=OBD si se pare ca e totul cum trebuie.
Drive safe and keep the wheels down
Re: ventilator racire radiator apa
Instaleaza si NCS Dummy , dupa mine se lucreaza mai usor (si este in engleza)este mai "intuitiv"Ai tutoriale pe Youtube.Daca nu gasesti iti trimit eu NCS Dummy.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
Multumesc mult Adrian!
Tu mi-ai zis ce interfata trebuie sa iau si tot tu ai rezolvat problema
pt NCSDummy cred ca este destul acest link https://www.bimmerforums.com/forum/show ... NCS-Expert
pana ce ajung acasa sa instalez Dummy
cum i se spune functiei "consum mediu" in germana?
Tu mi-ai zis ce interfata trebuie sa iau si tot tu ai rezolvat problema

pt NCSDummy cred ca este destul acest link https://www.bimmerforums.com/forum/show ... NCS-Expert
pana ce ajung acasa sa instalez Dummy

Drive safe and keep the wheels down